DIES MOGUTS: TALLERS ARTÍSTICS

Ell dijous 11 d’abril l’escola es va convertir en un espai artístic on petits i grans es van barrejar en diferents tallers de pintura, dibuix, escultura, modelatge, dansa, moviment… i junts van deixar anar la seva creativitat.

Els 459 alumnes de la nostra escola estaven repartits en 24 grups, formats per nens i nenes des de P3 fins a 6è, i els mestres estaven distribuïts en tres grups organitzant tallers artístics i diversos pel gaudi dels alumnes.

Varem distribuir el dia en tres franges per tal que els alumnes poguessin passar pels tres grups de tallers. De 9h a 10:30h, d’11h a 12:30h i de 15h a 16:30h.

Dins els tallers de dibuix i pintura els alumnes podien estampar amb diferent material, dibuixar seguint punts, decorar unes estovalles, fer un mural seguint una imatge prèvia, decorar els vidres del passadís i fer-se tatuatges o maquillar-se.

En els d’escultura i modelatge construïen figures amb fang, amb crispetes, amb rotlles de cartró, amb vasos i plats de plàstic, enfilaven en filferro i feien drapet (trapillo).

I quan anaven a art i moviment podien moure’s amb el vent, ballar seguint diferents músiques amb diferents objectes, pintar amb les mans, pintar amb els peus, fer i descobrir ombres xineses i pintar amb pintura fluorescent.

I, un any més, en aquest dijous artístic, ens hi varen acompanyar molts pares i mares sense els quals tot això no seria possible.

Moltes gràcies famílies!

Per poder-ho compartir amb tots vosaltres varem fer MOLTES FOTOS. Les podreu veure clicant AQUÍ.

Avui divendres seguirem amb més ART.