DIES MOGUTS: PINTEM L’ESTANY i ART EFÍMER

Divendres 12 d’abril a l’escola no teníem alumnes, teníem veritables artistes. Vam començar al matí anant a l’estany a pintar-lo, molt ben acompanyats per artistes de renom de la comarca, dissenyadors gràfics, estudiants de Batxillerat Artístic de l’institut Josep Brugulat, i familiars dels alumnes, entusiastes del món de les arts.

Tots junts vam començar a pintar , utilitzant diferents tècniques i materials, a les 10:30h simultàniament, observant l’estany des de diferents punts. Vam començar pels Banys vells ,on hi havia P3, fins al Club Tenis Banyoles, on es van situar els alumnes de 6è.

A mesura que acabàvem de fer els nostres quadres podíem anar amb la classe a observar la resta d’artistes.

Tot seguit vam anar al Parc de la Draga on vam esmorzar fent servir les estovalles que havíem pintat el dijous.

A la tarda vàrem tornar a formar els 24 grups del dijous, barrejant-nos de nou des de P3 fins a 6è, i vàrem anar a pintar un carrer proper a l’escola, vam fer Art efímer. Amb guixos elaboràvem les nostres creacions que, després, amb el pas de la gent, dels cotxes i del temps desapareixerien.

Va ser un dia d’allò més creatiu i engrescador.

Volem agrair moltíssim la col·laboració dels artistes de la comarca, els estudiants de Batxillerat,  l’Ajuntament per facilitar-nos tasques diverses com tallar un carrer i de TV Banyoles que ens va acompanyar al matí gravant el “Pintem l’estany” i de tots els pares i mares de la nostra escola que ens ajuden tant!

Perquè ho podeu gaudir com ho vam fer nosaltres us deixem dos links amb les fotografies* de les activitats del divendres i també el vídeo de TV Banyoles.

PINTEM L’ESTANY

ART EFÍMER