VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA

El dimecres 30 de maig els alumnes de 5è de l’escola de la Draga vam anar a visitar el Parlament de Catalunya i a fer el taller “Jo sóc diputat/diputada”.

Vam marxar cap a 2/4 de 10 del matí. Ens vam parar a l’autopista a esmorzar. Cap a 2/4 de 12 arribàvem al Parc de la Ciutadella. Vam repassar els grups, vam escollir uns portaveus i vam entrar a dins a defensar els nostres programes electorals que abans havíem preparat a l’escola. Finalment, vam escollir el nostre President de Catalunya, el nostre President del Parlament i dos vicepresidents.

Tot seguit vam anar a visitar el saló de plens on ens van fer una mica de repàs històric sobre el Parlament. Ens van comentar que abans havia estat un arsenal.

La sorpresa positiva de la jornada va ser la trobada amb el President del Parlament, el molt honorable Sr. Roger Torrent. Ens va atendre molt bé i ens va deixar fer fotos amb ell. Li vam dir que érem de Banyoles i ell va afegir que coneixia molta gent de la nostra població. El vam trobar molt simpàtic.

Després de dinar a prop de les fonts del Parc, cap a 3/4 de 3 de la tarda agafàvem l’autocar per tornar cap a l’escola.

Aquí teniu l’enllaç per veure les fotos:

Fotos de la visita de 5è al Parlament de Catalunya