VISITA A RÀDIO BANYOLES

Els alumnes de 6è som els encarregats de dur a terme el Projecte de Ràdio la Draga. És per aquest motiu que vàrem anar a visitar les instal·lacions de Ràdio Banyoles els dies 26 i 27 de setembre.

Cada classe es va dividir en dos grups per tal de facilitar el recorregut per la ràdio i així poder entrar als diferents espais. Ens van explicar què era un estudi en directe i com gravaven programes en diferit. També ens van fer una mica de xerrada sobre qüestions tècniques.

Ara ens toca a nosaltres portar-ho a terme a l’escola. Cada dimarts sortirà en antena els nostres programes. Aquest any l’Alberto i la Gladis ens ajudaran a dur-ho a terme. També ho faran la Carme i en Llorenç. I quan faci falta, en Lluís, que és un expert en so, també ens donarà un cop de mà.