TROBADA ESPORTIVA COMARCAL DE 6è

El passat dimecres 3 d’octubre els alumnes de 6è de la nostra escola varen anar al Parc de la Draga per tal de realitzar la trobada esportiva comarcal.

La Trobada Comarcal de 6è de primària és una activitat lúdica i esportiva, que completa la proposta esportiva durant l’etapa escolar de primària. A la trobada hi col·laboren les entitats de la comarca dinamitzant alguna de les activitats que es duen a terme.

Amb la Trobada es pretén afavorir la interrelació social entre l’alumnat de 6è de la comarca i oferir la possibilitat de practicar modalitats que ofereixen entitats esportives de la comarca però que són poc conegudes o practicades per la majoria de nens i nenes.

Els alumnes varen poder provar diferents modalitats, alguna de les quals els era poc o gens coneguda. Aquestes van ser: básquet. ultimate, petanca, bitlles catalanes,handbol, btt i zumba.

Si vols veure fotos, clica aquí: fotos trobada esportiva