VISCA LA FESTA MAJOR!

Ja fa dos anys que s’ha recuperat el ball de passada. És per aquest motiu que els mestres de música amb l’ajuda de la resta de mestres van preparar uns balls per tal que els alumnes de 4t curs de totes les escoles de la ciutat de Banyoles els duguessin a terme a la plaça Major durant tot el matí del passat divendres i així donar per inaugurada la Festa Major.

Amb l’ajuda dels alumnes de 6è, els quals feien l’acompanyament amb instruments de percussió, van realitzar aquestes danses:

• Ball de capgrossos
  • Ball de gegants
  • Ball de cavallets
  • Ball del drac
  • Ball de passada final amb tots junts donant voltes a la plaça.

A la tarda també van fer el ball de passada amb tots els alumnes de la Draga. Tots van agafar els cavallets, els capgrossos, els pom-pons… Va ser molt divertit!

Els alumnes de 4t volen donar les gràcies als alumnes de 5è pels 2 capgrossos que van fer, el pallasso i en Doraemon. Són maquíssims!

La veritat és que van tenir una mica de feina preparant-ho, però ha valgut la pena perquè s’ho van passar molt bé.

VISCA LA FESTA MAJOR!

Podeu veure fotos al nostre web. Recordeu que heu de posar la contrasenya.