CERCAVILA DE SANT MARTIRIÀ

Famílies de l’escola La Draga, la Festa Major ja és aquí!

Aquest divendres 20 d’octubre a la tarda ens hem reunit a la pista per fer la nostra cercavila!

Els pregoners de 5è han donat la benvinguda a la Festa lluint amb entusiasme els seus originals pregons.

Tots seguit els alumnes de 4t ens han captivat amb els balls que formen part de les comparses de capgrossos, gegants, cavallets i el drac durant el ball de passada de la Festa Major. Aquesta mateixa actuació l’han realitzat aquest matí a la Plaça Major juntament amb les altres escoles de Banyoles, participant a l’activitat: !A Festa Major em convides!”

Entre els capgrossos que lluïen durant el ball, cal destacar en Doraemon i el Pallasso. Dos capgrossos que han estat elaborats pels alumnes de 5è! Quins artistes!

I per acompanyar els balls de 4t, els alumnes de 6è s’han unit fent la percussió, a la plaça ho han fet acompanyant a la Cobla!

Omplim la festa de música!

Per fer la nostra festa ben grossa, cada curs ha lluït els elements de festa Major que han creat a l’aula: I3 amb els seus cavallets, I5 eren els dracs i I4, 1r i 2n els capgrossos. Els alumnes de cicle mitjà han acompanyat la cercavila amb els seus pompons.

En el següent vídeo podeu veure la gran festa de la nostra escola.

BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!