PARAULES AMABLES

Gràcies a la Diputació de Girona i al programa Dipsalut hem dut a terme una activitat del Sigues tu! Aquesta vegada el taller es deia Paraules Amables. Abans de que vinguessin els responsables de la sessió, a classe vam preparar una mica la dinàmica. Tots vam haver de escriure un paraula lletja i una de bonica. Volíem així que les primeres desapareguessin i es transformessin en bones.

A partir d’aquí, vam comptar amb la presència de la Kumba que va ser la persona encarregada de tractar el tema de les Paraules Amables. Primer ens va fer posar en cercle per d’aquesta manera veure les reaccions de cada un de nosaltres. Ens va dir que expliquéssim com ens havíem sentit en arribar a l’escola. Van sortir coses molt interessants. Després van haver de sortir alumnes al mig de la rotllana a explicar sentiments que havien sentit, tant de bons com de dolents. També van fer parelles i vam haver de posar un repte als companys. La sorpresa va ser quan ens va dir que aquest repte ara ens l’apliquéssim a nosaltres mateixos.

Va ser molt enriquidor i a veure si les emocions dolentes es van convertint en bones!

Podeu veure fotos a la pàgina web de l’escola.