FEM MATES 2023

Ahir, dissabte 13 de maig en Mateu va gaudir d’una gran jornada matemàtica al Cosmocaixa de Barcelona participant a la fase final del Fem Mates. Enhorabona Mateu!

El passat dissabte 22 d’abril va tenir lloc a la nostra escola la 2a fase de les comarques gironines del concurs Fem Mates.

La jornada constava de 4 parts:

1a. Realització de la prova individual (5è, 6è, 1r d’ESO i 2n d’ESO)

2a. Gimcana matemàtica amb totes les edats barrejades per l’entorn banyolí.

3a. Construcció de cúpules a la Plaça Major.

4a. Cloenda i entrega de premis al teatre municipal.

La colla sardanista NINS ens va obrir l’acte i ens va plantejar un repte matemàtic a través de la sardana.

Paral·lelament també varen gaudir de la jornada els estudiants de secundària que participaven al Tour de mates.

En total vam acollir 170 estudiants des de 5è fins a batxillerat, 7 dels de la nostra escola.

Els felicitem a tots ells per poder participar en aquesta 2a fase i, en especial, a en Mateu de 6è per classificar-se per la següent fase a Barcelona i a la Dunia de 5è per formar part de l’equip vencedor de la gimcana.

Mentre els alumnes realitzaven les proves individuals, vam oferir als pares que volguessin una visita guiada per l’estany amb accés a una pesquera.

Des de l’escola La Draga agraïm la participació i col·laboració de totes les persones i entitats que ho van fer possible i, en especial, a l’equip de mestres que voluntàriament va ajudar a dur a terme la jornada, així com a la Neus que va guiar a les famílies a descobrir el nostre entorn privilegiat.

Compartim aquí la notícia emesa des dels nostres mitjans locals:

RÀDIO BANYOLES

TV BANYOLES