DIES MOGUTS

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El 17 i 18 de març tota l’escola vam celebrar els Dies Moguts a la Draga. Aquest any estaven enfocats a la geometria. Durant els matins vam organitzar tallers en els que hi van intervenir mestres i pares. N’hi havia de percepció geomètrica on s’experimentava amb diferents materials, vam fer geometria amb el cos,  vam fer  construcció cooperativa amb espaguetis i llaminadura i vam elaborar un bomboller. La tarda de dijous vam obrir les portes de les aules i els alumnes podien anar allà on els vingués més de gust: construccions amb diferents materials, jocs relacionats amb la geometria, estampació amb el cos i experimentació amb esferes i cilindres. La cloenda dels dies moguts va consistir en un espectacle de bombolles i els nens i nenes es van divertir jugant a fer bombolles amb el seu bomboller nou. Van ser dos dies molt intensos i que vam aprendre un munt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *