CANVI CLIMÀTIC

Arran de la conferència realitzada el passat mes de desembre a Paris sobre el canvi climàtic (COP21), els alumnes de 5è hem treballat el tema.
Hem vist que aquesta conferència ha estat la més important realitzada fins ara sobre aquest tema, tan pel nombre de països que hi van participar, com pels acords als que es van arribar, que van ser jurídicament vinculants.
Des de l’escola, hem vist que els ciutadans també hi tenim alguna cosa a fer per disminuir la velocitat en què s’està produint aquest canvi climàtic i, per fer-ho arribar a tothom, hem elaborat una sèrie de cartells que hem anat penjant per tota l’escola.
Aquí us deixem una mostra dels cartells que hem elaborat. Lleigiu-los atentament i intenteu seguir al màxim aquests consells. La salut del nostre planeta també depèn de nosaltres.
Alumnes de 5è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *