BANYOLES ETS TU!

Els alumnes de 5è ja hem començat el projecte Banyoles ets tu! Després de 4 sessions pensant problemes i necessitats que pot haver-hi a la nostra ciutat, vam anar a l’escola Baldiri Reixac (la Vila) a celebrar el plenari. Aquí es van presentar davant d’altres escoles de Banyoles moltes propostes que s’havien detectat. Per grups de treball, els alumnes ens vam anar posant a dalt de l’escenari i el portaveu de cada un va llegir la seva opció.

També van assistir representants de l’ajuntament i experts de diferents entitats com ara Astrobanyoles, el Centre Excursionista de Banyoles o l’Escola Municipal de Música.

Ara seguirem treballant en el nostre projecte i a final de curs farem la nostra exposició final.

Aquí teniu l’enllaç per veure més fotos:

Banyoles ets tu! (Plenari)