LA RUTA DELS ESTANYOLS + LA VIDA EN UNA GOTA D’AIGUA

El 25 d’octubre tots els alumnes de 5è vam agafar la bicicleta i vam realitzar una ruta al voltant de l’Estany. Vam dividir la sortida en 3 parts. Primer vam anar a visitar els estanyols que hi ha a la zona de la Puda. Després els de la Riera del Castellar. Per últim, vam recollir aigua de l’Estany i vam anar al local de l’Escola de Natura per mirar al microscopi quins éssers vius podem trobar en una gota d’aigua.

Ara ja sabem més coses sobre els estanyols. A més de l’estanyols del Vilar, també hi ha el de la Cendra, el de can Cisó, el de Montalt, el Nou… Alguns han rebut un fort impacte humà que fins i tot ha fet canviar l’ecosistema. També vam descobrir que quan empassem aigua de l’estany ens podem menjar éssers vius.

Va estar molt bé. Vam arribar cansats però satisfets d’aquesta sortida.

Per veure més fotos cliqueu el següent enllaç:

La ruta dels estanyols