1a FESTA DE LES MATEMÀTIQUES

El 14 de març se celebra el dia del número Pi (π) (el dia 3/14 segons el format de la data a Estats Units). Per això a l’escola La Draga l’hem escollit com a dia per fer “La festa de les matemàtiques”.

Aquest curs hem iniciat aquest gran dia gràcies a l’arribada d’en Súper Pi 3,14 (el germà bessó de la Quimiqueta). Ens ha proposat un repte per resoldre a la classe i també amb tota l’escola.

Mireu, mireu:

Després del visionat del vídeo cada classe ha mesurat la seva superfície a partir d’hipòtesis, càlculs, manipulació de diferents materials i l’ha plasmat en un paper.

El dijous 14 de març (3/14) ens hem reunit tota l’escola a la pista, cada classe amb la seva superfície per unir-les i descobrir la superfície total que ocupen tots els infants de La Draga

REPTE SUPERAT!

AQUÍ podeu veure com va anar la 1a festa de les matemàtiques a La Draga