SORTIDA GRAFITIS – SEGON

El dia 22 d’abril, dins de les activitats de la Setmana de Sant Jordi a l’escola, els alumnes de segon vam fer una sortida per veure alguns dels grafitis del poble. Com el curs passat, des de l’àrea d’art, aprofitem els murals i grafitis que ens ofereix el nostre entorn més proper per gaudir d’un altre tipus d’art, l’art urbà, i iniciar i desenvolupar diferents tècniques artístiques. Aquesta ha sigut la nostra primera sortida en aquest curs tan especial i estàvem súper il·lusionats. Vam donar un bon tomb pel poble i ens vam aturar a observar ben atentament els grafitis “Abulia” de Lily Brick, “Lo gatet gegant” d’Oriol Arumí, “Fruits de temporada” de Swen-art i “Empodera” de Bara-Taller. En aquest últim ens vam aturar més temps per observar les paraules que hi sortien i parlar del seu significat, i vam aprofitar que l’espai ens ho permetia per dibuixar-lo a la nostra manera. Ens van quedar uns “grafitis” molt macos  que acabarem a la classe d’art donant-los-hi color.

Per veure com va anar la sortida cliqueu a la imatge: