4t – SORTIDA GRAFITIS TORREFARRERA

El dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, els nens i nenes de quart van fer una sortida per veure els “grafitis” i mostres d’Art Urbà del poble. Cada grup-classe va fer un recorregut diferent per la localitat per fer-ne la visita.  Durant el passeig, s’anaven fent parades per observar i conèixer alguns detalls sobre els murals i pintades.

A més a més, els alumnes disposaven d’un petit dossier amb el qual havien d’anar completant diferents propostes sobre alguns dels “grafitis” seleccionats. Aquests van ser: Abulia (Lily Brick), School (d’Asier& Müs), Graffaune Wolf (de Daco) i Memorias (de Sara Rubio i Víctor Garcia).

Per la tarda, ja a l’aula, van acabar el dossier elaborant cadascú el seu propi “grafiti”. Els van fer ben bonics!!

Els nens i nenes es van cansar una mica i van arribar ben acalorats a l’escola degut al bon dia de sol que van tenir.

En definitiva, van estar molt emocionats i contents perquè aquesta va estar la primera sortida del curs alhora que també va ser una manera diferent de gaudir de la diada.

Podeu veure les fotos de la sortida clicant a la imatge.