PREINSCRIPCIÓ 2020/2021

El Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics i la Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021, preveuen que alguns tràmits del procés de preinscripció i matrícula es puguin fer presencialment.

En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques i, quan això no sigui possible, cal prendre les mesures preventives necessàries, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, per garantir la salut de les persones.

Quan?

1. Del 13 al 22 de maig: Període de preinscripció telemàtica (OPCIÓ PREFERENT)
  2. Del 19 al 22 de maig: Període de preinscripció presencial (mitjançant cita prèvia i a través de l’eina corporativa. ..(Portal de Centres)

Com?

1. Per a la preinscripció telemàtica: Sol·licitud amb suport informàtic (Cliqueu a l’enllaç i aneu a l’apartat “per internet” i després al botó “ves-hi” al costat de l’opció sol·licitud amb suport informatic)  i enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a l’adreça del nostre centre, si ha estat triat en primera opció: c5004711@xtec.cat

La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. Les famílies rebreu  resposta al correu indicant que s’ha rebut la vostra sol·licitud.

2. Per a la preinscripció presencial (només en casos excepcionals, quan la primera opció no sigui possible): Cal demanar cita prèvia a través de (Cliqueu aquest enllaç) o bé trucant al centre, al telèfon 973 750 250 a partir del dia 13 i en horari de matí de 10 a 12h.

Els horaris establerts al centre per a l’entrega de la documentació són els dies 19 al 22 (ambdós inclosos) de 9 a 13h.

Puc visitar l’escola?

Cal tenir present que amb l’obertura del centre per al tràmit de preinscripció només està prevista la utilització dels espais imprescindibles per al treball administratiu. Per tant, no serà possible realitzar visites als centres. En aquesta pàgina web, però, podreu trobar tota la informació necessària que us pot ser d’interès. Podeu clicar aquí per fer un cop d’ull a tota aquesta informació. En l’enllaç hi podreu trobar el nostre Projecte Educatiu, la nostra carta de compromís i altres informacions d’interès. Podeu també, fer un cop d’ull al díptic de la nostra escola.

Quina és la documentació necessària que cal presentar juntament amb el resguard de la sol·licitud?

A continuació us enumerem els documents que caldran adjuntar a la sol·licitud de preinscripció que, en el cas de presentar-se telemàticament es podrà presentar escanejada o fotografiada a través del correu electrònic, i, en el cas d’acollir-se a l’opció presencial, caldrà dur-la fotocopiada (juntament amb el document de la sol·licitud omplert prèviament a casa. Si hi ha algun espai que s’ha deixat en blanc i s’ha d’omplir al moment, cal que dugueu el bolígraf de casa). La documentació és:

• Fotocòpia del NIF, NIE o Passaport del pare, la mare i, si en disposa, de l’alumne/a.
  • Fotocòpia del llibre de família (totes les pàgines, pare, mare i tots els fills de la unitat familiar).
  • Fotocòpia del carnet de vacunes.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.
  • Certificat de convivència al municipi (Cal sol·licitar-la a l’Ajuntament, al telèfon 973 750 001)

Quines mesures he de tenir en compte si he de venir a l’escola?

L’escola vetllarà per dur a terme els protocols de seguretat per a la prevenció de la malaltia COVID-19 mitjançant instruccions específiques del Departament quant a senyalització de la distància mínima de 2m de separació, gel hidroalcohòlic a l’entrada i pantalles de protecció. L’escola però, no disposarà de mascaretes ni guants, i per aquest motiu, demanem que les porteu de casa. No heu d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o si presenteu símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Quina és la quota anual per a les despeses de material escolar? I la quota per als socis de l’AMPA?

L’escola té fixada una quota anual de 70€ per a material escolar necessari per a tot el curs. Aquesta quota, però, és reduïda a 60€ per als socis de l’AMPA. Tota la informació referent a la quota de l’AMPA, les activitats extraescolars, servei de menjador i acollida matinal i de tarda (entre d’altres) les teniu a la seva pàgina web: http://www.ampatorrefarrera.com/

On puc trobar més informació?

Per a més informació sobre el procés de preinscripció podeu consultar el web “Estudiar a Catalunya”.