Comiat 6è 18 de juny de 2020

Desprès d’aquest gran confinament no podíem acabar el curs de qualsevol manera, així que avui 18 de juny estem realitzant  el comiat de tot l’alumnat de sisè. Aquí teniu els vídeos que estem veient en directe i aviat tindreu aquí la gravació d’aquesta festa telemàtica.

Esperem que us agradi.

Estem molt agraïts de totes les mostres d’afecte que ens heu trasmès en aquest comiat tan especial. Nosaltres sempre us tindrem al nostre cor. Mil gràcies!!!

Teniu la gravació per aquells que no vau poder assistir o voleu recordar un moment únic i irrepetible, darrera de cada dispositiu tota una familia. Un comiat MOLT GRAN!!!

1. Aina Monerris Garcia

Hola a tots/es,
    Sóc l’Aina

De tant en tant, he estat mirant la pàgina web de l’escola i vaig veure les fotos de les colònies al Delta de l’Ebre. Estàveu tots guapíssims i guapíssimes. Em va fer pena no haver compartit l’experiència amb vosaltres.
    Per la meva part, m’he perdut les meves colònies al País Basc, haviem d’anar-hi l’última setmana de maig.

Si no haguéssim tingut aquest llarg confinament, us hauria vingut a visitar per la festa major de Lleida, al maig. No m’he oblidat de vosaltres!!!
    Espero que estigueu tots i totes bé.
    Records a tots i totes vosaltres, incluint tot l’equip directiu.

Ens veiem pel poble.
    Desitjo que tots i totes gaudiu molt de la vostra estada a l’institut.

P.D.: Records de part de la Inés, estaria molt orgullosa de tots vosaltres