A TU TONI, MESTRE I AMIC

Ei Kol.legui,

Fa gairebé tres mesos que el curs ha començat i l’escola continua com sempre: xivarri pels passadissos, rialles de l’alumnat, les nostres reunions, projectes amunt i avall, fotocòpies a darrer moment, ordinadors que no funcionen, ratolins desconnectats … Però hi ha quelcom diferent: enguany ens faltes tu, Toni.

Ens has deixat un buit difícil d’omplir, et trobem a faltar. Se’ns fa molt dur conviure amb l’absència de la teva rialla, de la teva forma de ser, de les teves bromes i sortides que ens animaven un dia darrera l’altre, de les teves paraules al creuar-nos pel passadís.  Quins records!

I quin dia millor que avui, el dia del Mestre, per recordar l’empremta que ens has deixat i sobretot per fer esmena de la teva gran passió: L’EDUCACIÓ.

Les teves qualitats com a MESTRE: metòdic, organitzat, innovador, emprenedor, proper, amic de la comunitat … i com a PERSONA excepcional, entranyable, amb un gran sentit de l’humor, optimista, ple d’energia, despistat amb els noms, empàtic, extravertit … formen una essència única, original i irrepetible.

I aquí seguim amb el nostre dia a dia i tu, Toni, hi continues present.

Els i les Kol·leguis de l’escola la Creu de Torrefarrera

(escrit enviat a diari Segre per a publicar avui dia 27 de novembre, Dia Internacional del Mestre, però no ens l’han pogut publicar i ho faran més endavant)