LABORATORI DE LECTURA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL (6è)

Els alumnes i les alumnes de sisè han visitat la Biblioteca municipal del poble per assistir a una activitat dinamitzada, el Laboratori de lectura. S’han convertit en “investigadors literaris” quan, tot obrint unes portes diminutes, han pogut fullejar i esbrinar els diferents ratolins que han estat protagonistes de contes ben apassionants i bonics.

I després de la petita cerca, una posada en comú per comentar els trets característics dels diferents protagonistes ratolins.

Ens ha captivat especialment el ratolí Frederick de Leo Lionni, ja que és un ratolí molt especial; és poeta, recull rajos de sol i altres meravelles per poder passar un hivern ben ple de l’escalfor que donen les paraules i la música… i ens ensenya a valorar les capacitats de cadascú. Un cant a l’art!!!

CLIQUEU AQUÍ PER PODER VEURE LES FOTOGRAFIES