COMECEM L’APADRINAMENT LECTOR- 1r i 6è

Expectants, il·lusionats i riallers, així van assistir els alumnes de 1r i de 6è de l’Escola a l’Acte d’apadrinament lector que va tenir lloc dijous passat. I és que comencen una nova experiència: l’aventura d’aprendre a llegir junts tot gaudint de les històries que ens conten els llibres de lectura.

Amb la presència de les tutores i la Cap d’estudis, es van lliurar els contractes a les diferents parelles, formades pel padrí o padrina de 6è curs, i el fillol o fillola de 1r.

A partir d’ara, cada dimecres a l’hora de lectura, les noves parelles lectores es trobaran per llegir i passar una bona estona tot millorant la lectura. Els i les alumnes de 6è assajaran per ser bons models lectors i guiaran als seus fillols en la millora del procés lector. Es prepararan preguntes de comprensió lectora per fer als seus fillols i filloles, els faran llegir i parlaran dels llibres.

L’apadrinament lector pretén ser una activitat d’aprenentatge lúdica en què es millora la competència comunicativa, la fluïdesa lectora i la comprensió del que llegeixen. A més, fomenta la convivència al centre i incentiva els valors com la responsabilitat, el respecte i el compromís.

En fi, esperem que sigui una activitat ben profitosa i que petits i grans continuïn així d’engrescats i motivats.  Com va dir Howard G. Hendricks: “L’ensenyament que deixa empremta no és el que es fa de cap a cap, sinó de cor a cor”.

CLIQUEU AQUÍ PER PODER VEURE LES FOTOGRAFIES DE L’ACTE