5è- L’orquestra simfònica a l’Auditori Enric Granados

“Concentrats en el silenci i sentir què ens vol dir la música”

Amb aquestes paraules es va iniciar la presentació de l’Orquestra Simfònica a l’Auditori Enric Granados el passat dimarts, dia 25; i els afortunats de poder gaudir-la van ser els alumnes i les alumnes de 5è curs.

L’objectiu d’aquesta audició va ser apropar la gran orquestra al públic; així, mitjançant un concert comentat van ensenyar, tocar i classificar tots els instruments que van utilitzar per interpretar les melodies. També van tenir l’oportunitat de poder escoltar representacions d’autors clàssics, com Bethoven. Finalment, i com a colofó de l’activitat, van tocar cançons de pel·lícules que han fet història com ara Harry Potter i Missió impossible.

Aquí teniu un recull de fotografies de la sortida:

Fotos de la sortida Auditori-Orquestra simfònica