SISÈ ANEM A L’AJUNTAMENT. VISITA VIRTUAL A LA BIBLIOTECA

Avui al matí l’alumnat de sisè de l’escola hem fet un Tour virtual pel que serà la nova biblioteca de Torrefarrera. Ja ens hem fet una idea de com serà, i ja veureu…, serà genial! I ho hem pogut fer amb unes ulleres de realitat virtual. Fins i tot ens han explicat com funcionen. I si voleu, encara sou a temps de fer una visita aquesta tarda de les 16.00 a les 18.30 a la sala social de l’Ajuntament.

Podeu clicar sobre la imatge i veureu com ens ho hem passat de bé i com hem après que la realitat virtual pot tenir altres aplicacions a banda del jocs.