APADRINAMENT LECTOR ’19

El dimecres 30 de gener vam fer l’acte oficial d’apadrinament lector al gimnàs de l’escola entre els alumnes de 6è i de 1r amb la presència de les tutores i la directora. L’acte ha consistit en el lliurament i signatura dels contractes a les diferents parelles formades pel padrí o padrina (6è) i el fillol o fillola (1r).
Els padrins es comprometen a preparar-se les lectures, a donar bon model de lectura, a escoltar atentament mentre es llegeix, a respectar la manera de llegir del fillol, a ajudar a llegir i comprendre millor i a ser educat en tot moment i procurar compartir.
Els fillols es comprometen a llegir molt bé, a escoltar com llegeix el padrí/ina, a fer cas dels consells que els dona, a deixar-se ajudar per llegir millor i per entendre millor i a ser educat en tot moment i procurar compartir.
A partir d’ara es dedicarà una sessió setmanal a aquesta activitat. Els i les alumnes de 6è assajaran per ser bons models lectors i es prepararan preguntes de comprensió lectora per a fer als seus fillols i filloles; també els faran llegir i els guiaran en la millora del seu procés lector. Aquesta activitat cooperativa pretén fomentar la responsabilitat i el compromís, el respecte a la diversitat, l’autoestima i confiança, la motivació per la lectura, la fluïdesa lectora, el lligam afectiu entre els nens i les nenes de diferents edats… Esperem que sigui una activitat ben profitosa i el començament d’unes boniques relacions d’amistat.

L’ APADRINAMENT LECTOR: UNA AMISTAT PER SEMPRE

Avui hem fet la segona sessió.  Així, que si voleu mirar les fotos cliqueu al damunt de la imatge.