TORNA LA IAIOTECA!

El passat divendres, els infants més grans de l’escola van poder participar en l’activitat de la iaioteca. Es tracta de compartir moments lectors, a partir de lectures en veu alta i de dinàmiques relacionades amb la lectura amb persones grans del poble. L’activitat es desenvolupa al punt de lectura de Cal Cadernal, un espai del poble magnífic i ideal per apropar aquest interès i gaudi cap a la lectura als infants i, d’aquesta manera aconseguir adquirir la competència lingüística.

Vam començar amb una dinàmica de presentació i coneixença i seguidament es va explicar el conte del Fil invisible de Míriam Tirado, un conte molt especial que desperta i emociona aquell que l’escolta i, d’aquesta manera vam aconseguir iniciar el vincle entre les dues generacions.

Des de la comissió de biblioteca volem agrair aquesta iniciativa i proposta magnífica d’activitat a l’Encarna, una mestra que va idear aquesta activitat tan bonica i necessària per enfortir vincles i lligams amb tota la comunitat.

Mireu quines fotos més boniques!