LAPBOOK OFICIS

Les alumnes i els alumnes de 3r estan treballant el projecte sobre LA NOSTRA CASA IDEAL.

El primer que hem treballat és conèixer els diferents oficis que intervenen en la construcció d’una casa.

A banda de buscar informació han elaborat uns LAPBOOK molt bonics i amb molta informació sobre els diferents oficis.

Us pengem les presentacions.

Gràcies

EDUCACIÓ VIÀRIA

L’educació viària És una de les accions més importants en matèria de prevenció, per aquest motiu el servei català de Trànsit ha vingut a fer aquesta jornada a l’escola del nostre municipi.

La seva acció preventiva està orientada perquè els alumnes coneguin els factors personals de risc i les seves conseqüències, percebin el perill que comporta i puguin arribar a evitar-ho.

Ha estat una jornada molt interessant per totes i tots, hem après a circular i moure´ns de manera molt més segura.

DIJOUS GRAS A INFANTIL

Avui els infants d’educació infantil han sortit pel poble al matí amb el seu grup bombolla i a la tarda han fet una festa de disfresses i de confeti.

També han fet uns capgrossos molt bonics que s’han emportat cap a casa.

S’ho han passat d’alló més bé.

Aquí teniu un recull de fotografies.

SORTIDA 3r DIJOUS GRAS

Avui els nens i les nenes de 3r, juntament amb l’Eva i la Maria han fet una sortida fins el Riu Gaià.

Pel camí hem fet jocs tradicionals i també diferents activitats amb la natura.

Ens ho hem passat molt bé, encara que ens hem cansat una mica.

Si voleu cliqueu i veureu unes quantes fotos.

ORDRES DE LA REINA CARNESTOLTES

Durant tota la setmana les nenes i els nens de l’escola Josep Nin i totes les mestres i els mestres hem fet les ordres de la nostra Reina Carnestoltes.

Un dia hem portat pijama, un altre hem portat un pentinat esbojarrat, un altre ens hem disfressat i hem fet una petita desfilada i per últim avui hem hagut de portar un nino disfressat.

Aquí teniu un recull de fotos.

TALLERS CARNAVAL

Avui Dijous Gras, els i les alumnes de cicle inicial hem realitzat diferents tallers de Carnaval. En els diferents tallers hem treballat el carnaval dels països de la Xina, Equador i Polònia. Aquests països van ser anteriorment treballats durant les hores de projecte amb el… Llegeix més»

EL BAÚL DE LOS DISFRACES

Bones alumnes, pares, mares, amics i amigues de l’escola. A continuació us presentem un treball que varen realitzar els nens i nenes de cicle inicial. Els alumnes van dissenyar  els dibuixos del conte “El baúl de los disfraces” i també es van preparar la lectura… Llegeix més»

ENS AJUDEU?

Les i els alumnes de tercer hem creat una enquesta sobre l’ús del paper d’alumini. Necessitem tanta participació com sigui possible. Ens ajudeu realitzant l’enquesta? Feu click a la imatge següent per a realitzar-la. Moltes gràcies per participar!!!

PRESENTEM LA MASCOTA VERDA: ECOCOCO

Bon dia,

Avui la Clara Boronat Padró ha portat la MASCOTA VERDA que es diu ECOCOCO  a l’escola amb volum.

L’ha fet a casa amb la seva família i els han ajudat també la família del Roc Recasens Valverde.

Els felicitem per la feina ben feta. Ha quedat molt bonica!!!

Us deixem unes imatges de la presentació de la mascota a les classes.

TREBALLEM EL GEOPLÀ

Bones,

Els alumnes de 4t hem estat treballat el geoplà i les figures que surten quan treballem rectes dins d’una corba.

Aquí us deixem el que hem estat fent.

Gràcies

ARRIBEN EL REIS

Bon dia i bon any famílies,

El dilluns quan vam arribar a l’escola els Reis Mags de Salomó havien passat també per l’escola!!!

Ens vam posar molts contents. Aquesta vegada ens van portar coses pel pati.

Aquí teniu unes quantes fotos de com vam obrir els regals al pati.

Fins aviat.

FEM CAGAR EL TIÓ

Bona nit famílies i nens i nenes

Aquí teniu les imatges d’aquest matí quan hem cagat el tió per grups bombolla.

Aprofitem per desitjar-vos BONES FESTES.

Fins aviat