Instal·lacions

L’edifici funcional està format per 3 nivells de construcció, distribuïts de la següent forma:

A la zona d’entrada, a nivell del carrer, hi ha:

La cuina, una sala polivalent (audiovisuals, psicomotricitat, menjador…), lavabo de mestres, petita sala polivalent, biblioteca i despatx de direcció/secretaria.

A la planta baixa hi ha:

Les dues aules de la comunitat dels petits (una per la llar i I3 i l’altra per I4 i I5 ), cadascuna amb un pati petit, i dos lavabos pels alumnes.

A la primera planta hi ha:

Tres aules de primària (una per la comunitat de mitjans, una polivalent i una per la comunitat de grans), una petita aula polivalent, 2 lavabos pels alumnes i un magatzem pel material.

L’escola disposa d’un ampli vestíbul a l’entrada, uns porxos al pati de primària i una zona d’instal·lacions esportives formada per una pista amb grades, vestidors i lavabos.

Menjador
L’hort escolar