PROJECTE DE CICLE MITJÀ

Hola,
Si sou aquí llegint això és molt possible que ens pugueu ajudar! A cicle mitjà estem fent un projecte i necessitem la vostra col·laboració perquè aquest pugui ser millor! Adjuntem una carta que hem realitzat entre totes i tots!

Benvolguts habitants de Salomó,

A la classe de cicle mitjà estem treballant i investigant per què la gent marxa del seu lloc d’origen.

Per això ens agradaria que, si podeu, vinguéssiu a  explicar-nos la vostra història a l’escola Josep Nin.

Ens interessaria saber com va ser el trajecte des del vostre lloc d’origen, com us vau sentir, per què vau marxar i com ho vau fer.

Nosaltres tenim moltes ganes de conèixer la vostra història! Si esteu interessats o interessades en compartir la vostra experiència, només cal que us fiqueu en contacte amb l’escola. AQUÍ US ESPEREM!

MOLTES GRÀCIES PER TOT

Alumnes de cicle mitjà

Aprofitem per ficar el link per a que ens pugueu veure treballant!