PRESENTACIÓ ALS PETITS TALENTS CIENTÍFICS

El passat dijous dia 23 la comunitat de mitjans vam anar a Tarragona, al CAIXAFORUM, a fer la nostra presentació sobre el projecte de : COM ÉS QUE HI HA MOLTES PERSONES QUE TENEN LES DENTS NEGRES?

Va ser tot un èxit i l’alumnat de la nostra comunitat ho va fer molt bé. Per altra banda, també vam aprendre dels altres projecte que van presentar les altres escoles. Tota una experiència, ja que érem l’escola que es presentava amb alumnat més petit.

Aquí us passem la presentació que vam preparar i a continuació unes fotografies d’aquell dia.

Moltes gràcies.