INAUGUREM L’EXPOSICIÓ SOBRE LES JOGUINES I ELS MITJANS DE TRANSPORT

El divendres dia 10 de desembre els alumnes de cicle mitjà van inaugurar l’exposició sobre joguines i mitjans de transport antics.

Va ser inaugurada pel Sr. Anton Virgili, alcalde de Salomó, juntament amb la directora de l’Escola Josep Nin, Eva M. Barba i tot l’alumnat de cicle mitjà.

Aquesta exposició neix arran d’una proposta de la Sra. Montserrat Casas Estradé, resident a la Nou de Gaià per tal de treballar fotografies cedides per l’arxiu fotogràfic de Barcelona i proposar activitats a diferents tipologies d’escoles i entre elles nosaltres.

Des de l’escola proposem iniciar el projecte del primer trimestre a través d’aquestes fotografies treballant diferents aspectes segons els nivells:

P4, P5 i cicle inicial han treballat les joguines, cicle mitjà els mitjans de transport i cicle superior els oficis.

Aquesta exposició està orientada a ensenyar-vos la part fotogràfica de recerca dels alumnes de cicle mitjà i la part més artística de l’alumnat de P4, P5 i cicle inicial.

Aquí us deixem un recull de fotografies de l’acte.