GIMCANA FI DE CURS

El final ja ha arribat i ens toca acomiadar-nos un any més!

Avui al matí hem sortit al pati tota l’escola per compartir un matí de riures, jocs i aigua!

Primer hem repartit els regals de la pregunta verda de l’escola. Aquells alumnes que havien participat més vegades tenien premi!

L’AMPA ens ha preparat un boníssim esmorzar (GRÀÀCIES!! Sou les millors) i hem carregat piles. Després ens hem separat per grups i hem fet una gimcana.

La gimcana tenia de tot! Ball, jocs, aigua, equilibri… Voleu veure que hem fet?

Després de refrescar-nos ens hem menjat un flash ben fresquet i cap a dinar que hem d’agafar forces pel festival i els comiats de la tarda.

Aquí teniu fotos del matí.

Gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *