FINAL DE CURS I COMIAT ALS I LES ALUMNES DE 6è

Avui ha estat un dia plegat d’emocions i records. Primerament ens hem anat acomiadant de cada cicle amb els respectius tutors/es, alumnes i els mestres integrants de l’escola amb diferents videotrucades. Finalment de forma presencial hem realitzat el comiat dels i les alumnes de 6è que l’any vinent ens deixaran per anar a l’institut. Els nens i nenes ens han ballat una cançó i també ens han recitat diferents escrits sobre les diferents vivències que han tingut a la nostra escola durant tots aquests anys. Finalment s’ha fet una entrega de diferents obsequis i un petit piscolabis individual mantenint les mesures de seguretat corresponents. La resta d’alumnes, famílies i mestres que no estàvem presents a l’esdeveniment, hem pogut contemplar per videotrucada aquest acte tan bonic i especial.

Us desitgem unes bones vacances a tots/es i una feliç nova etapa als i les alumnes de 6è.

Fins aviat, bon estiu a tothom!