EDUCACIÓ ARTÍSTICA: COMPONEM, INTERPRETEM I ENREGISTREM UNA CANÇÓ

Estem emocionats d’anunciar que els nostres estudiants de Primària, durant les hores d’Educació Artística, duran a terme un projecte apassionant: la composició d’una cançó inspirada en l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 14, que se centra en la vida submarina.

A més, al 3r trimestre, realitzarem una sortida al Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell per interpretar la cançó que hem creat. Durant aquesta activitat, també tindrem l’oportunitat de rebre un disc, i els alumnes dissenyaran la seva portada durant les hores lectives per acompanyar la nostra obra artística.

Aprofitarem aquesta ocasió per enregistrar un videoclip corresponent amb la cançó i participar en un concurs amb altres escoles. 🎶🌊📹🏆

Estem molt emocionats per tots els aspectes creatius d’aquest projecte!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *