COMENCEN LES SESSIONS DE LECTURA COL·LECTIVA!

Avui, 29 de setembre, s’han iniciat les sessions de lectura col·lectiva a l’escola, amb la participació entusiasta de tot l’alumnat.

En aquesta primera ronda, les i els estudiants de la comunitat de mitjans i grans ens han sorprès amb algunes endevinalles fascinants. A més, els més petits de la nostra escola ens han compartit una dita relacionada amb la tardor.

Estem emocionats per continuar explorant i aprenent junts en aquest emocionant viatge de la lectura. 📚😊

Teniu interès a veure imatges i vídeos? Feu clic a sobre de la imatge per explorar-ne més.