Lego Spike a 5è!

Aquest trimestre, els alumnes de cinquè de primària s’han convertit en autèntics enginyers i inventors. Amb molta imaginació i ganes de crear, han participat en un projecte molt especial: dissenyar i construir el seu propi robot des de zero.

Tot va començar amb un simple dibuix. Cada alumne va idear el seu robot, pensant com seria, quins motors tindria i com es mouria. A partir d’aquest primer esbós, van començar a donar vida a les seves idees, transformant el paper en una creació real.

Un cop definits els dissenys, els alumnes van passar a la fase de construcció. Amb materials diversos i molta il·lusió, van començar a donar forma als seus robots, treballant pas a pas per fer realitat allò que havien imaginat sobre el paper. Aquest procés no només ha reforçat les seves habilitats tècniques, sinó també la seva capacitat de resoldre problemes i adaptar-se als reptes que han anat sorgint.

El resultat final ha estat espectacular: una gran varietat de robots originals, cadascun amb la seva pròpia personalitat i funcionalitat. Ens ho hem passat genial creant i aprenent!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut