Jocs Florals 2024

Aquesta tarda hem celebrat els jocs florals a l’escola.

Per començar hem gaudit d’una actuació del Cor de la flora. Ens ha agradat molt i els volem donar les gràcies per haver vingut.

A continuació hem fet l’entrega dels premis de les obres literàries realitzades pels nostres nens i nenes.

Si voleu veure totes les produccions esteu convidats a entrar al passadís de l’escola on estan exposades. L’horari és de 16:25 a 16:45.

Aquí us deixem un recull de fotografies.

Reptes cooperatius en família

Dins el Projecte Despíreptes cooperatius que estem duent a terme a 4t, dijous passat vam fer una sessió de reptes en família.

Petits i grans van unir les seves forces i pensaments per a superar molts dels reptes plantejats alhora que ens ho vam passar la mar de bé.

Aquí us deixem algunes fotografies d’aquesta sessió tan especial.

DEFC 2024

Avui, 17 d’abril hem celebrat el Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC).

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”. Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots/es i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

El lema d’enguany és “+EF, + salut mental” i té l’objectiu general d’elaborar una proposta integral, integradora, que afavoreixi la creació i assentament d’estils de vida actius i saludables, que tinguin com a protagonista la salut mental.

Per aquest motiu, hem anat al Parc de la Fontsanta a desenvolupar una sessió lúdica que conscienciï sobre la importància d’assolir un equilibri entorn de la salut mental a través de l’EF.

Ho hem fet en dos grups:

• 1r, 2n i 3r – Sessió de Pilates, a càrrec de la Maria, mestra de l’escola.
  • 4t, 5è i 6è – Sessió de Ioga, a càrrec de la Bet Llopart, instructora de ioga a Viu + bé.

Ha estat una experiència diferent amb la qual hem gaudit escoltant el nostre cos.

Aquí teniu un recull de les fotos més significatives d’aquest dia.

6è i el Dia de la Dona

El dia de la dona vam reflexionar amb unes preguntes que ens van plantejar a classe i, per grups, vam elaborar uns documents amb les respostes.

Aquí ho teniu!

Classe de 6è

Colònies a Can Rigol

La classe de les Tortugues d’I5 i de la Galàxia de 2n estan gaudint de tres dies plens d’aventures a la casa de colònies de Can Rigol.
El primer dia, en arribar, hem conegut els diferents espais, a les monitores, les habitacions i el fil conductor… Llegeix més»

COMPARTIM LECTURES

Aquest curs hem estrenat l’espai d’exposició de contes i llibres a l’entrada de la biblioteca de l’escola.
En aquest espai comptem amb la creació de dos personatges que anuncien el títol de l’exposició. Ja hem gaudit de tres exposicions:

Ruta modernista de 3r

Els alumnes de 3r han gaudit molt de la ruta modernista de Sant Joan Despí. Van poder conèixer profundament les principals i més importants obres del municipi de Josep Maria Jujol: Torre de la Creu i Can Negre.
Aquí teniu un tastet per poder-ho comprovar.