Benvinguts a l’Escola Joan Perich i Valls!

Aquest any obrim l’Escola de manera virtual

Reptes cooperatius a 4t

Hola, som la classe de 4t.

Durant tot el trimestre hem estat fent reptes cooperatius a Educació Física. Els reptes els hem fet en grup. Cada grup ens vam posar un nom i vam crear el nostre propi “crit de guerra”. Cada un/a del grup tenia un càrrec.

Treballar amb el mateix grup ens ha ajudat a conèixer-nos millor i a ser més amics entre nosaltres.

Ens ho hem passat molt bé fent els reptes! I ens agradaria que veiéssiu les fotos dels reptes.

Escrit fet pels nens i nenes de 4t.

“Quan tot s’enlaira” instrumentat per sisè!!!

Els alumnes de 6è hem fet un projecte sobre els grups pop-rocks catalans. Vam iniciar l’unitat didàctica parlant de l’evolució d’aquests grups des dels anys 70 fins a l’actualitat i vam escollir la cançó ‘Quan tot s’enlaira’ del grup català Txarango. En primer lloc, vam… Llegeix més»

Repte 2.5 de la Lliga de reptes JVP

Aquí teniu el vídeo amb els reptes realitzats aquesta cinquena setmana de la Lliga de reptes JVP organitzada pel Consell Esportiu del Baix LLobregat @cebllob

Com sempre, esforç i superació individual per a superar un repte col·lectiu.

Esports alternatius a 5è

Hola, famílies!

Som els nens i nenes de 5è i us explicarem el que estem fent a Educació Física. Estem fent esports alternatius. Cada una o dues setmanes fem un esport nou. Ens agrada molt provar-los perquè experimentem coses noves. De moment hem jugat a tres esports: el Ringol, el Pinfuvote i el Datchball.

El millor de tot és que són molt divertits i pot jugar tothom!

Lola, Nora Silvente i Yasmin.

Contes motors a 1r

Aquestes setmanes els alumnes de 1r han estat treballant els continguts de l’àrea d’Educació Física a través dels contes motors. Els alumnes s’han endinsat en un món on ells eren els protagonistes de la seva pròpia aventura i han experimentat en primera persona com resoldre les dificultats i reptes que els hi plantejava cada història.

EL PIRATA BARBABLANCA

Divendres de carnaval ens vam trobar una sorpresa molt gran! El pirata Barbablanca havia amagat un tresor a la nostra classe de 3r. Ens va deixar unes pistes perquè el poguéssim trobar. Ens va agradar molt aquest tresor! Aquí teniu unes fotos on ens veureu desxifrant les pistes pirates!