Beques menjador curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Demà dimecres dia 15 de maig de 2024 s’obre la convocatòria d’ajuts de menjador i finalitza el dia 31 de maig de 2024.

1.     BEQUES /AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR

Al document adjunt teniu la sol·licitud d’ajut de menjador per omplir i afegir la documentació necessària. També podeu passar per consergeria a recollir la sol·licitud en paper.

Un cop omplerta i signada podeu entregar la sol·licitud de beca menjador:

1.     Telemàticament, es necessita DNI-e, certificat electrònic o l’idCAT i presentar la sol·licitud de beca de menjador amb els documents corresponents a la seu electrònica del Consell Comarcal de l’Alt Empordà.

2.   Presencialment, al Consell Comarcal de l’Alt Empordà, sol·licitant cita prèvia. La cita prèvia s’haurà de demanar a través de la web del Consell Comarcal.

3.  A l’escola, l’últim dia de recollida de les sol·licituds a la secretaria de l’escola és el dimecres 29 de maig.

2.     MENJADOR OBLIGATORI DE VILA SACRA

Els usuaris actuals del menjador obligatori de Vila Sacra rebran un SMS amb un formulari per renovar directament el servei pel curs 2024-2025.

Podeu trobar més informació a la web del Consell Comarcal de l’Alt Empordà (la sol·licitud, la convocatòria i tota la informació per a la seva tramitació)

SOL LICITUD BECA MENJADOR

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *