Cantarella

La Cantarella és un projecte que consisteix en una cantada amb la peculiaritat que inclou alumnat d’etapes diferents en un mateix espectacle.

La Cantarella va néixer amb la voluntat de posar en contacte alumnat de l’últim curs de primària i del primer cicle de secundària. Inclou un argument, un grup de rock creat per l’esdeveniment (la Cantarella Band) que acompanya al cor i un conjunt de cançons de rock-pop català que l’alumnat treballa i aprèn a les hores de classe. Un grup d’alumnes també fa una representació teatral senzilla. Hi participa la nostra escola conjuntament amb altres escoles de la comarca.

L’espectacle final serà el dia 29 d’abril al matí (horari lectiu) a la plaça Mossèn Cinto Verdaguer, 1 de Castelló d’Empúries i és obert a tothom.