PORTALS I XARXES SOCIALS

Classdojo

Pàgina web

El Classdojo és una aplicació que ens permetrà millorar la comunicació amb les famílies. Connecta mestres amb alumnes i famílies per construir una gran comunitat.

Els comunicats d’aula i escola es faran a través de l’aplicació. Quan el/la mestre/a o escola envia un comunicat li arribarà una notificació a les famílies i podran estar informats més ràpidament

INSTAL·LACIÓ

1. Primer de tot, el/la mestre/a donarà un codi a totes les famílies de la classe. Es baixarà l’aplicació ClassDojo a Play Store o Apple Store.

2. Un cop estigui instal·lada, s’obre i es tria la casella de ” SÓC UN PARE/MARE”. Després s’ha de clicar on diu “CREAR COMPTE PARES”. Seguidament posarem un email i una contrasenya i finalment el codi del full que ens ha donat el mestre al principi.

3. Un cop hàgim ficat el codi, ja entrarem a la nostra zona d’usuari. El primer que es veu es la HISTÒRIA DE CLASSE (comunicats de classe) o HISTÒRIA D’ESCOLA ( comunicats d’escola ). Com podeu veure a la presentació teniu l’opció de convidar un altre familiar.

4. A sota si cliquem al costat de HISTÒRIA, ens sortirà el nom del nen. Si tenim més d’un fill a l’escola podem introduir-los des d’aquí gràcies al codi que donarà el mestre.

5. L’apartat missatges  permet a les famílies poder comunicar-se amb el mestre/a per coses urgents o importants (per exemple quan el/ la xiquet/a està malalt/a, demanar entrevista,…).