Carnestoltes

El Carnestoltes ja està aquí!!!
Dijous llarder vam celebrar, d’excursió vam anar… (FOTOS).
La tarda del carnestoltes el pregó vam escoltar i xocolate vam menjar. (FOTOS).

La Pau 2019

El dia 31 de gener s’ha organitzat un acte a la plaça del Cóc per commemorar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Els alumnes dels diferents centres de la Ràpita han participat en una activitat on s’han fet diverses lectures de textos… Llegeix més»

La Marató 2018

Massiva assistència de familiars, mares i pares, iaies i iaios…magnífiques actuacions de tot l’alumnat, des dels més menudets de P3 fins als grans de 6t, excel·lents els cócs i els cafès, les cistelles i un àpat… i el gran regal: la solidaritat és possible! Ho… Llegeix més»

Santa Cecília 2018

El dijous 22 de novembre els centres educatius de la Ràpita van fer un concert a la plaça del Cóc, amb Joan Rovira com a convidat sorpresa. De la nostra escola van participar els alumnes de 6è cantant “Lo meu riu” i l’Himne de Sant… Llegeix més»

Orígens

La nostra escola es vol sumar als actes de celebració de la festa dels Orígens.
Exposició de fotografies i eines antigues.
Exposició de vestits.
Tallers de jota i morra.
11 d’octubre alumnes i mestres vestits d’Orígens.
Dissabte 13 d’octubre s’obrirà el centre a la tarda.

Exposició de l’Horta… Llegeix més»

Coneix La Ràpita i… xala!

Durant la festa d’Orígens ha vist la llum el joc “Coneix La Ràpita i…xala!”
El joc es va gestar a la nostra escola el curs 2013-2014 fruit de la inventiva de Mar i Noah, alumnes de 4t en aquell temps. Ara, amb la… Llegeix més»

Taller cinema mut

L’alumnat de Cicle Inicial de l’ESC Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita van triar el
projecte sobre el cinema, que van anomenar ‘Càmera i acció’ per al 2n trimestre de