PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

CALENDARI OFERTA FINAL BAREM DEFINITIU ORDENAT

(Els alumnes que ja estan matriculats a la nostra escola, no han de presentar cap sol·licitud).

La preinscripció serà del 15 al 24 de març. Per a més informació dirigiu-vos a la web “Preinscripció.gencat.cat”

PREINSCRITS ASSIGNATS LLISTA ESPERA

La Pau 2020

El dia 30 de gener s’ha organitzat un acte a la plaça del Cóc per commemorar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Els alumnes dels diferents centres de la Ràpita han participat en una activitat on s’han fet diverses lectures de textos… Llegeix més»

La Marató 2019 “Malalties Minoritàries”

La solidaritat és la tendresa dels pobles, escrivia Gioconda Belli… Gràcies a totes i a tots les que, una vegada més, ho heu fet possible. Gràcies per la vostra tendresa. El gimnàs es va quedar menut per acollir-vos. Excel·lent festa: actuacions, decorats, il·luminació, alumnes, professorat,… Llegeix més»

Santa Cecília 2019

El divendres 22 de novembre els centres educatius de la Ràpita van fer un concert a la plaça del Cóc, on de la nostra escola van participar els alumnes de 6t cantant “Volcans” de Buhos i l’Himne de Sant Carles de la Ràpita.

Llegeix més»

Castanyada 2019

El dia 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola:

• Els alumnes van fer panellets (FOTOS).
  • I a la tarda Educació Infantil van ballar. Entreu a l’article i veureu els vídeos.

Orígens 2019

Alumnes, mestres, Comissió d’Orígens, famílies i un objectiu clar, estimar el que es coneix, és la base del que considerem un èxit, la gran festa de les Portes Obertes de la nostra escola amb motiu d’Orígens.
Alumnes, familiars, rapitencs… Llegeix més»

Fi de curs 2019

El darrer dia d’escola vam fer la festa de fi de curs. Aquí teniu les actuacions:

També podeu trobar les imatges (FOTOS)
A la tarda, l’acomiadament dels alumnes de 6t (FOTOS)

Sant Jordi 2019

Amb l’alegria, treva gairebé miraculosa, de tornar a gaudir del sol, de retrobar-nos amb els i les companyes, rostres entusiasmats, l’olor de primavera, el goig d’escoltar la pregonera Noelia Borràs Matamoros, han passat els dies i encara hi ha persones que em demanen que et… Llegeix més»

Carnestoltes

El Carnestoltes ja està aquí!!!
Dijous llarder vam celebrar, d’excursió vam anar… (FOTOS).
La tarda del carnestoltes el pregó vam escoltar i xocolate vam menjar. (FOTOS).

La Pau 2019

El dia 31 de gener s’ha organitzat un acte a la plaça del Cóc per commemorar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Els alumnes dels diferents centres de la Ràpita han participat en una activitat on s’han fet diverses lectures de textos… Llegeix més»

La Marató 2018

Massiva assistència de familiars, mares i pares, iaies i iaios…magnífiques actuacions de tot l’alumnat, des dels més menudets de P3 fins als grans de 6t, excel·lents els cócs i els cafès, les cistelles i un àpat… i el gran regal: la solidaritat és possible! Ho… Llegeix més»

Santa Cecília 2018

El dijous 22 de novembre els centres educatius de la Ràpita van fer un concert a la plaça del Cóc, amb Joan Rovira com a convidat sorpresa. De la nostra escola van participar els alumnes de 6è cantant “Lo meu riu” i l’Himne de Sant… Llegeix més»

Orígens

La nostra escola es vol sumar als actes de celebració de la festa dels Orígens.
Exposició de fotografies i eines antigues.
Exposició de vestits.
Tallers de jota i morra.
11 d’octubre alumnes i mestres vestits d’Orígens.
Dissabte 13 d’octubre s’obrirà el centre a la tarda.

Exposició de l’Horta… Llegeix més»

Coneix La Ràpita i… xala!

Durant la festa d’Orígens ha vist la llum el joc “Coneix La Ràpita i…xala!”
El joc es va gestar a la nostra escola el curs 2013-2014 fruit de la inventiva de Mar i Noah, alumnes de 4t en aquell temps. Ara, amb la… Llegeix més»

Taller cinema mut

L’alumnat de Cicle Inicial de l’ESC Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita van triar el
projecte sobre el cinema, que van anomenar ‘Càmera i acció’ per al 2n trimestre de