Emparaulem-nos 4t C

ABECEDARI

Ho vam escollir perquè el personatge es comuniqués amb els animals del videojoc. Vam buscar abecedaris antics a les biblioteques i vam decidir inventar-nos un de nou. També vam decidir jugar una miqueta amb el públic vam posar una frase amb les lletres de l‘abecedari inventat i la frase és: Els nens de quart C són un equip.
Vam decidir que el personatge més important li donés l’ abecedari al nen i el personatge més important sigui el mascle alfa dels llops àrtics perquè la nostra classe és la dels llops àrtics.

FORTNITE

FEM ELS PERSONATGES DEL FORTNITE, PERQUÈ SÓN MOLT FAMOSOS,ENS AGRADEN,I JUGUEM AL FORTNITE.
AJUDEM AL PABLO (EL PROTAGONISTA DEL NOSTRE CÒMIC), LI DONEM PISTES I CONSELLS PERQUÈ PUGUI SORTIR DEL VIDEOJOC I AL FINAL HO ACONSEGUEIX.

PIRATA :TÉ RAIGS X I VEU DARRERE DE LES PARETS.
CARBASSA: DISPARA RAIGS X PELS ULLS.
CONILLET: TIRA OUS I ENGREIXEN I EXPLOTEN.
BANANO:FA QUE ES PODREIXI LA GENT.
MARSHMELLO: TIRA DISCOS I COMENÇA A BALLAR.
RAIG:POSA MÚSICA MOLT ALTA I DEIXA SORDA A LA GENT I CORRE MOLT.
HAMBURGUESER: TIRA HAMBURGUESES CALENTES I ELS CREMA.
TRENCA CORS :TRENCA CORS A LA GENT.

GRUP DELS LLOPS ÀRTICS

Els llops àrtics són els bons que ajuden al Pablo a sortir del videojoc.
Els llops àrtics treballen en grup i tenim un mascle alfa que es diu Dembelito, i els altres són els ajudants i es diuen Chiqui,Lluiset,Marc,Link,Riki,Dolii Eliot.
Vam escollir els llops perquè som la classe dels llops àrtics.
El meu grup són:VIOLETA ,VANESSA,EDURNE I ARIEL.

PREHISTÒRICS

VAM BUSCAR ELS ANIMALS PREHISTÒRICS VAN SORTIR MOLTS I VAM ESCOLLIR 3 DE TERRA, 3 D’AIGUA I 2 DE VOLADORS. I TAMBÉ ENS VA IMPRIMIR ELS ANIMALS I VAM CALCAR I DESPRÉS HEM PINTAT ELS ANIMALS. TAMBÉ HEM FET UNA FOTO PER ENSENYAR AL PUBLIC.
HEM ASSAJAT PERQUÈ ANIREM AL TEATRE A EXPLICAR EL QUE HEM FET.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *