Emparaulem-nos 4t B

FOTOS

A principis d’any, un divendres ens van venir a visitar dos professors de la diputació de Barcelona i ens van presentar el projecte de l’emparaulem-nos i ens van dir que era una bona oportunitat per conèixer millor la llengua catalana. A través d’unes dinàmiques molt xules vam arribar a la conclusió que volíem treballar els sentiments, perquè els portem treballant a valors des de principi se curs.

També vam decidir que faríem un diccionari on escriuríem aquests sentiments i com que el nostre tutor és actor i li agrada molt el teatre vam voler fer una representació i que ens ajudés.

Quan vam començar a treballar vam escollir dos tipus de sentiments, un de positiu i un altre de negatiu i com que també estàvem treballant els antònims, vam decidir que els dos sentiments escollits podrien significar el contrari. Així vam escollir quins sentiments volíem treballar cadascú, vam buscar el seu significat al diccionari i el vam escriure.

Després, ens van donar una cartolina i vam votar com volíem que fossin les pàgines i què anava a cada lloc. Vam decidir que posaríem una foto de nosaltres representant el sentiment que estem treballant.

Quan vam escriure a la cartolina la definició del sentiment, la foto i una petita decoració vam passar a escriure un petit esquetx que representaria els sentiments que treballem. Vam tenir llibertat per escriure el que volíem, però en Sergi ens va ajudar molt.

Quan vam acabar d’escriure els diàlegs, un divendres ens van tornar a visitar els mestres de la diputació. Ens van acabar d’ajudar a posar en escena les nostres obres.

Al final, vam estar assajant el dia de la exposició. Vam assajar molt perquè volíem que sortís molt bé, i així va ser. Ens ho vam passar súper bé. Tot i que estàvem nerviosos ens va sortir molt bé. Com que el mateix dia no vam tenir molt temps i no vam poder fer la representació, en Sergi ens ha dit que farem la nostra obra un dia al cole.

En tenim moltes ganes!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *