Escola Verda

L’escola forma part de la xarxa d’escoles verdes per a la sostenibilitat de Catalunya.

Des de 1998, tant la Generalitat de Catalunya –a través del Programa escoles verdes– com diferents ajuntaments –a través d’Agendes 21 escolars o Programes d’educació ambiental– impulsen programes d’educació per a la sostenibilitat adreçats als centres educatius, tot promovent la participació i implicació de tota la comunitat educativa.

Des de l’escola proposem un pla d’acció en funció del Pla d’Educació per a la Sostenibilitat, agafant tot allò que ja tenim assolit en tots els contexts i volem mantenir, i tots aquells aspectes, accions que volem millorar i ampliar pels cursos vinents que siguin progressius i possibilistes amb la nostra realitat, donant temps perquè es consolidin, es normalitzin en el centre i passin a formar part de la nostra identitat com a escola.