Transport Escolar

Depenent del Consell Comarcal de l’Anoia i d’acord amb les característiques geogràfiques del municipi de Piera, l’escola posa a disposició de l’alumnat el servei diari de transport escolar a través de l’empresa capelladina MONTFERRI HNOS., que permet l’accés de l’alumnat al centre per a les activitats ordinàries i també les extraordinàries fora del centre, en el cas que es contractin els seus serveis. Considerant que el municipi de Piera és el més extens de la comarca de l’Anoia, i que bona part de l’alumnat viu en les 17 barris que l’integren el servei de transport s’organitza a partir de tres rutes que recorren les diferents barriades.

Si voleu consultar la normativa sobre transport escolar o necessiteu els documents d’alta o baixa de transport escolar podeu  consultar la web del Consell comarcal de l’Anoia.