Últim dia d’apadrinament lector 5èB i 1rB
07/06/24Avui ha estat l’últim dia de l’apadrinament lector. Al llarg del segon i tercer trimestre, ens trobàvem quinzenalment els divendres (1r B i 5è B) i compartíem una estona de lectura. Els padrins ens encomanaven el gust per llegir, ens transmetien la seva passió per les històries i els llibres.
Ha estat un plaer immens poder participar en aquesta experiència. Ens emportem grans records i aprenentatges. Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!
Aquí teniu algunes imatges del dia d’avui.
Els ambients a infantil. 3r trimestre
04/06/24Durant aquest tercer trimestres els nens i nenes d’infantil han seguit gaudit dels ambients. Han pogut gaudir amb una gran varietat de propostes a construccions, animals, descoberta, biblioteca, carrer, teatre i caseta.
A continuació podreu veure una mostra (i si feu clic a sobre, en podreu veure més):
Últim Ara Parlo Jo a I3
31/05/24Avui us presentem el nostre darrer ARA PARLO JO de les classes de i3.
Us expliquem tot allò que hem après dels nostres projectes: el cavall i la vaca.
Esperem que us agradi.
Ens retrobem a i4 amb més noves experències per explicar!
The last Ara Parlo Jo d’I5
31/05/24L’últim APJ d’aquest curs a 1r: Teatralitzem poemes!
31/05/24Estem finalitzant el curs i avui hem celebrat l’últim APJ de Primer. Al llarg del curs, hem realitzat petites exposicions, reflexions, endevinalles, i altres activitats en aquests moments de l’APJ per arribar a totes les famílies i també als nostres companys/es de 2n i 3r.
Avui,… Llegeix més»
DIA DE LES FAMíLIES
23/05/24A la biblioteca tarda compartim moltes estones amb les famílies. Aquesta setmana, el dia internacional de les famílies, volien passar una estoneta especial, donar a conèixer la nostra selecció de llibres sobre la temàtica i compartir una activitat amb aquarel·les molt relaxant.
Tipus de famílies n’hi ha moltes i a la biblioteca ens agrada pensar que d’una manera diferent, també som família.

La Selva de l’Aventura
20/05/24Benvolgudes famílies,
En el següent enllaç trobareu les fotos de la sortida a La selva de l’aventura.
Ens ho hem passat súper bé!!
APJ MARIETES I PAPALLONES
17/05/24Bona tarda famílies,
Avui us volem compartir l’Ara Parlo Jo que l’hem destinat a parlar dels nostres projectes: el cavall i la vaca.
Us expliquem com el vam triar, les primeres activitats que vam fer com també us cantem una cançó que portem cantant durant molts dies. A i3 B també us volem recitar un poema de la vaca.
Més endavant uns explicarem tot allò que hem après. Esperem que us agradi!










