P5 English Day
19/02/18Els nens i nenes de P5 hem cantat una cançó per celebrar l’English Day. El títol és “Old Mac Donald had a farm”. Ja veureu que bé ho hem fet.
https://youtu.be/Gn7fJu5YM2U
Els nens i nenes de P5 hem cantat una cançó per celebrar l’English Day. El títol és “Old Mac Donald had a farm”. Ja veureu que bé ho hem fet.
https://youtu.be/Gn7fJu5YM2U
Avui tota l’escola hem celebrat l‘English Day. Els nens i nenes de P4 hem cantat una cançó per a tot l’alumnat de l’escola. El seu títol és Skidamarink i parla de l’amor. Ho hem fet molt bé!
https://youtu.be/mXVNxEHNqn4
El dilluns 19 de febrer celebrem l’English day a l’escola. Els nens i nenes de P4 cantarem una cançó que parla de l’estimació, Skidamarink. Mireu A L’àlbum quines bandes pel cap en forma de cor ens hem preparat per l’actuació!
Thanksgiving day és la festa més important del Estats Units. Vam escoltar la historieta i el seu origen. Després vam fer un dibuix sobre el que més ens va agradar de la història. Mireu a l’àlbum de fotos els dibuixos que vam fer. També vam cantar la cançó Thanksgivinf Feast. Cliqueu la foto de la taula de Thanksgiving per accedir a la cançó.
Pel Halloween a P4 ens vam fer unes màscares molt divertides de Pumpkins. Mireu a l’àlbum de fotos que macos estem!! També vam cantar la cançó Can you make a happy face? Vam aprendre les següents emocions: happy, angry, scared and sad, clicant la foto de la pumpkin accediu a la cançó. Sing and enjoy!
Durant el primer trimestre, els nens i nenes de 5è han fet uns petits treballs de recerca sobre alguns estats dels Estats Units.
Han descobert tantes coses interessants!!! Ho han compartit, a més, fent exposicions orals en anglès. Bona Feina!!
cliqueu la imatge per accedir al padlet i veure els projectes.


Amb els alumnes de 5è ja hem començat el projecte eTwinning. Aquest curs colaborem amb dues escoles, una a França i una a Polònia.
Esperem resposta de les cartes que els vam enviar abans del Nadal i mentrestant juguem al Who is Who? : llegim les… Llegeix més»