APJ I3 08/03/2024

Bona tarda famílies!
Avui hem fet un Ara Parlo Jo compartit la classe de les papallones i les marietes! Hem volgut compartir amb la resta de companys i companyes d’infantil una dansa que hem preparat a les sessions de música.
Fent clic en aquest enllaç podreu veure… Llegeix més»

Sortida I3 Mas Banyeres

Els infants i3 hem fet la 2na sortida de grup. Hem anat a Centelles al Más Banyeres on hem gaudit d’un entorn de luxe tot realitzant unes dinàmiques de grup molt interessants que ens han fet passar un dia ben bonic.


 


APJ I3B: Els Ambients

I arriba el 3r Ara Parlo Jo!

Ens encanta pujar a l’escenari i agafar el miròfon per explicar coses als nostres companys i companyes de cicle. Una prova és que va ser escollit el lloc de l’escola on ens sentim més segurs i tranquils el dia de la Pau.

Cada dia ens coneixem més, perdem la vergonya, compartim moments i vivències amb els altres, ens ajudem, parlem millor,… en definitiva ens fem grans!

En aquesta ocasió us expliquem com fem els ambients a l’educació infantil.

Famílies, moltes gràcies per la vostra col·laboració, per assajar a casa el que havia de dir cada infant. Junts fem escola!

APJ I3B Els Ambients

Ambients a infantil. 2n trimestre.

A infantil gaudim i aprenem, en els diferents ambients amb una gran varietat de propostes. 

Nosaltres som els protagonistes del nostre propi procés d’aprenentatge, construint-lo a través del joc, l’experimentació i de la manipulació dels diferents materials. Anem adquirint més autonomia, prenent decisions i en som més conscients.

L’aprenentatge també és més ric amb la interacció amb els infants dels altres grups i nivells. Interactuant amb els companys i companyes podem aprendre altres maneres d’afrontar una situació mitjançant la col·laboració i l’observació.

Volem compartir amb vosaltres alguns d’aquests moments, feu clic a la següent imatge:

Carnestoltes a Infantil, 2023-24.

Durant aquesta setmana els nens i nenes d’infantil hem estat celebrant el carnestoltes.

Cada dia hem hagut de portar una consigna diferent que ens ha anat encomanant el rei Carnestoltes:

  • Dilluns: Cabell pintat o divertit.
  • Dimarts: Vestits d’esport.
  • Dimecres: Portar coses sense sentit.
  • Dijous: Venir amb pijama.
  • Divendres: Al matí: venir mig elegants, mig d’esport. I a la tarda: disfressa lliure.

Com també hem celebrat el dijous gras amb un gran esmorzar de truita, botifarra d’ou i coca de llardons.

I divendres al matí, hem fet uns tallers de carnestoltes on ens hem barrejat I3, I4 i I5: màscares, corbates i corbatins, disfresses i maquillatge i música. A la tarda hem gaudit d’una bona festa plena de gresca i xerinola amb les nostres disfresses i el comiat del rei Carnestoltes.

Ha estat una setmana molt divertida!

Mireu, mireu… feu clic a la següent imatge:carnestoltes | Escola Ponent

 

Setmana de Carnestoltes a i3

El Carnestoltes és una de les festes més esperades pels infants. Poder-la compartir amb els amics i amigues d’escola  ens emociona i ens fa viure moments únics.

Tot va començar divendres 2 de febrer a la tarda quan el rei carnestoltes va fer acte de presència a l’escola per dir-nos les consignes que haviem de portar la setmana vinent: dilluns el cap decorat, dimarts vestits d’esport, dimecres portar coses sense sentit, dijous amb pijama i divendres al matí mig elegant mig d’esport i a la tarda disfressats de temàtica lliure per acabar de rematar-ho amb una desfilada i fi de festa amb molta gresca i xerinola. El dijous també vam celebrar el dijous gras amb un bon esmorzar típic d’aquest dia que ens vam menjar al corralet amb els nostres companys de l’altra i3.

A nivell d’aula també hem proposat altres activitats per acabar de gaudir d’aquesta setmana tant divertida! com disfressar la nostra fotografia a l’hora de plàstica, explicar contes amb aquesta temàtica, tarda de disfresses a l’aula, escoltar i ballar cançons,…

Aquí teniu un recull d’imatges d’aquests dies perquè les compartiu amb els vostres fills/es.