Santa Cecília 2024

Avui els alumnes de Primària de la nostra escola hem realitzat dos concerts per celebrar el dia de la música.

Han estat un total de 10 actuacions on hi ha hagut una gran varietat d’instruments, des de la pròpia veu a cordes, percussió i vents, mostrant un gran nivell musical i molta creativitat.

A continuació us deixem algunes de les fotografies de les actuacions i aviat publicarem un vídeo resum, estigueu atents i atentes a les publicacions!!

Activitat cultural “Tararí”

Avui els nens i nenes d’infantil hem anat al teatre de Bellavista a veure l’espectacle musical “Tararí“.

Tararí tot és possible i a vegades les coses no sempre són el que semblen. Una maleta o un gos? Un globus o una lluna? Una escala, una taula, una bicicleta… Tot comença! Qui sap què passarà?

La música ha actuat en tot moment com a eix vertebrador de l’espectacle. Han estat tres personatges que emprenen un camí i un viatge junts on cada acció o gag precedeix un tema musical diferent. Tota la música ha estat interpretada en rigorós directe.

Hem gaudit molt de l’espectacle!!

Fent clic a la imatge podreu veure algunes de les fotografies que hem fet.

Tardor

Famílies,

Aquí podeu veure les activitats que hem anat fent de la tardor.

 

Les nostres músiques

Benvolgudes famílies,
Us compartim les músiques (cançons, audicions i danses…) que fins ara hem anat treballant a les sessions de música. Clicant a sobre de cada curs podeu accedir a la carpeta. Us animem a escoltar-les amb els vostres fills i filles i que així us… Llegeix més»

Ambients a Educació Infantil al 1r trimestre

Aquesta setmana hem començat els ambients. Fem vuit ambients; el d’art, descoberta, robòtica, psicomotricitat, carrer, caseta, biblioteca i animals. Cada setmana faran dues sessions d’ambient, els dimarts i dijous a la tarda, i cada setmana canviaran d’ambient per poder-los fer tots al llarg del trimestre. Us deixem l’enllaç perquè pugueu veure les fotos.

https://photos.app.goo.gl/KgiE9JiNDryQmQmLA

Figura humana

En figura humana, anirem treballant, a partir de diferents propostes, les parts del nostre cos.

Aquest treball es farà de manera vivencial, reconeixent i anomenant les parts del nostre cos. També es farà un treball del dibuix de l’esquema corporal.

Començarem per la cara i anirem ampliant al coneixement i dibuix de tot el cos.