Els Reis Mags al Guerau de Liost

Aquest matí quan hem arribat a l’escola els Reis Mags ens havien deixat uns quants regals a l’entrada d’infantil. També ens han enviat una carta on ens explicaven que hi ha un regal molt i molt gros que no l’han pogut portar perquè pesava molt i trigaran uns dies a portar-lo, és una estructura molt maca pel pati d’infantil i és gràcies als reis de l’AFA del Guerau de Liost, moltíssimes gràcies. Us deixem una foto de l’estructura del pati i per veure la resta de fotos cliqueu l’enllaç.

https://photos.app.goo.gl/gFrozDWHwevmDeRR6

Calendari d’advent

Famílies,

Compartim amb vosaltres les fotos del calendari d’advent.

Cada dia obrim el calendari i ens surt una xocolatina per a cada nen/a.

Estem molt emocionats i desitjant que ens toqui obrir!

El Tió a infantil!

Avui, ben tornats de dinar, hem trobat una nota inesperada a la pissarra de la classe. El tió ens demanava ajuda perquè s’havia perdut mentre venia des del Montseny i no aconseguia trobar l’escola. Sense perdre temps, hem sortit al pati amb l’esperança de trobar-lo i poder-lo ajudar.

El tió és molt entremaliat i ens ha deixat algunes pistes en forma d’objectes disfressats com si ell mateix fos. Finalment, hem aconseguit trobar-lo i l’hem portat al costat del nostre arbre de Nadal.

Durant els pròxims dies, el cuidarem molt i li donarem menjar perquè pugui créixer bé i ens cagui moltes sorpreses!

Estem molt il·lusionats!

No us oblideu de fer clic a la fotografia del tió per veure com de bé hem acollit, l’hem cuidat i què ens ha cagat el nostre tió.