Celebrant el Carnaval a l’Escola: Un matí ple de tallers i diversió a BM!
28/02/25Per acomiadar la setmana de Carnaval, aquest matí hem gaudit d’una jornada molt especial plena d’activitats creatives i molt de divertiment. Els infants de 1r, 2n i 3r hem donat el tret de sortida a les celebracions amb un taller de màscares, on cada un de nosaltres podia crear una màscara única i original per acompanyar la nostra fantasia.
Després del pati, hem participat en uns tallers intercicles, on l’alumnat dels diferents cursos hem pogut compartir estones de diversió i creativitat. Alguns s’han maquillat , mentre que altres han jugat al joc dels cercles, una activitat d’agilitat i cooperació. A més, hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat un mural col·lectiu, una obra d’art plena de colors i dissenys que reflecteixen l’esperit de Carnaval.
Per acabar la jornada, a la tarda ens disfressarem del que cada infant vulgui! Serà un moment de desfilada i alegria, on tothom podrà lluir les seves disfresses més originals.
Visca la disbauxa, visca el Rei Carnestoltes i visca el Carnaval! Una celebració que sempre ens omple d’energia i bons moments.
APJ A PRIMER!
16/02/25Aquesta vegada, el tema de l’APJ ha estat escollit pels infants de cada curs. A 1rA han decidit parlar sobre els mesos de l’any, ja que els repetim cada dia i considerem fonamental conèixer-los per comprendre millor el pas del temps. Per la seva banda,… Llegeix més»
L’APJ DE 1R.
27/01/25Els infants de 1r hem dut a terme el primer APJ del segon trimestre. Tot i l’absència de diversos nens i nenes de cada curs, hem pogut realitzar-lo.
A 1r A hem parlat sobre la Festa de la Pau, que celebrarem la pròxima setmana, mentre que els companys i companyes de 1r B ens han explicat la seva nova situació d’aprenentatge: El creixement i la nutrició.
Des d’aquí, volem enviar una abraçada a tots aquells infants que no han vingut a l’escola perquè es troben malament. Esperem que us recupereu ben aviat i que gaudiu d’aquest APJ.
1r anem al teatre
24/01/25Aquest dijous 23, alumnat i mestres de 1r ens hem desplaçat fins al Casal Cultural de Corró d’Avall per assistir a la funció Lleó, Cargol o Dofí. Hem pogut veure una petita obra de teatre que parla sobre la mediació dels conflictes. Aquesta era interactiva, ja que l’alumnat ha pogut participar i interactuar amb les actrius.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
Piscina a 1r!
16/01/25Els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau!
08/01/25Aquest any, els Reis Mags han passat per l’Escola Guerau de Liost i ens han deixat una sorpresa meravellosa que farà les delícies del nostre alumnat: tres taules de ping-pong!
Amb molta il·lusió, els Reis han pensat en tots els nens i nenes de l’escola i han volgut fer un regal que fomenti l’esport, la diversió i la convivència. Ens han deixat muntades dues de les taules, però la tercera ens han demanat que l’acabem de preparar nosaltres, ja que el temps se’ls va tirar a sobre durant la màgica nit de Reis.
Estem segurs que el nostre alumnat gaudirà molt i aprendrà a jugar amb respecte i entusiasme, cuidant aquest regal tan especial que ens han deixat.
Moltes gràcies, Reis Mags de l’AFA, per pensar en nosaltres i fer que aquesta tornada a l’escola sigui tan màgica! A més a més, ens han deixat contes i àlbums il.lustrats nous per les classes!
ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!
13/12/24Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!
Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.
Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!










